Jeg har åbenbart en lystfisker gemt i maven

Det er gået op for mig, at det utroligt længe siden, jeg har opdateret min blog herinde. Det skal jeg naturligvis beklage og samtidig garantere, at jeg vender stærkt tilbage. Fra lige nu!
Emnet, som jeg vil behandle i dette indlæg, er faktisk årsagen til, at min "bloggerkarriere" (lol) har været i hi så længe. Jeg har nemlig fundet ud af, at der gemmer sig en lystfisker i maven på mig.
Helt ærligt har jeg altid syntes at fiskeri var, og nu pakker jeg det ikke ind, røvsygt. Som i virkelig, virkelig kedeligt. Spurgte du mig for et år siden, om jeg ville med ud at fange sild, fladfisk eller hornfisk, havde jeg grint, rystet på hovedet og sagt, at jeg desværre ikke havde tid, fordi jeg havde travlt med at stirre ind i mit savsmuldstapet derhjemme.
Det endte dog med, at jeg lod mig overtale til at komme med på en fisketur sidste år. Coronaen har med sikkerhed spillet ind, siden jeg har kedet mig så meget, at jeg har indvilliget i at hoppe i et par enorme grønne waders, for at stå i vand til hoften i 5 timer i streg, kun afbrudt af et par tissepauser. Det var min makker Thomas, som jeg har kendt siden folkeskolen, som fortalte mig om fiskeriet herligheder, hvilket til sidst var skyld i, at jeg, mest af alt for at lukke munden på ham, lod mig overtale.
Ja, og sidenhen er det så gået op for mig, at jeg elsker at fiske. Jeg har brugt aaaalt for meget tid på fiskeri det seneste års tid, og når jeg ikke selv er ude at fiske, tænker jeg på det eller læser om det på sider som fx https://fishntips.dk/

Jeg er blevet en kæmpe nørd, og jeg elsker det!

Fremadrettet kan du derfor godt forvente, at jeg kommer til at skrive om fiskestænger, endegrej, blink, fiskeliner og andet fiskerelateret indhold. Ja, det er lidt af en detour i forhold til indholdet fra tidligere, men planen med bloggen er også, at det skal være et sted, hvor jeg kan få afløb for mine tanker. Og lige i øjeblikket befinder de sig altså på alt der relaterer sig til fiskeri.

Jeg kan ikke udelukke, at jeg om et års tid fra nu er blevet så træt af at fiske, at du i stedet kommer til at læse et indlæg om keramik, symaskiner eller madlavning – nu må vi se….